مراقب اجناس تقلبی باشید

اف تی ای تقلبی

مشتریان و همکاران گرامی، سلام
متاسفانه مدتیست با خبر شدیم، افرادی سودجو که در همه زمینه های ممکن دست از سودجویی و طمع بر نداشته، همانطور که در بازارپوشاک، الکترونیک، ساختمان، مواد غذایی و ... وارد شده اند و اجناس بی کیفیت را غیر مسئولانه روانه بازار می کنند، به بازار سیستم های تلویزیونی و آنتن مرکزی نیز وارد شده و برخی از محصولات شرکت FTE اسپانیا، یکی از معدود برند هایی که هنوز نمونه تقلبی برای آن در بازار موجود نبود را نیز از الطاف خود بی بهره نگذاشته اند.

 

مراقب برخی از تجهیزات تقلبی FTE Maximal در بازار باشید

 


   بی شک ما نیز به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات FTE Maximal در ایران، پیشبینی چنین روزی را کرده بودیم و از این پس با اطلاع رسانی های پی در پی شما را در جریان محصولات تقلبی و بی کیفیت که حتی از نظر ظاهری نیز شباهتی با محصولات شرکت اف تی ای اسپانیا ندارند خواهیم گذاشت. البته در این زمینه، خیال ما راحت است زیرا کیفیت ساخت و خروجی نهایی محصولات تقلبی به قدری با نمونه اصلی تفاوت دارد که همکاران و مشتریان عزیز با کمی دقت و انتخاب درست محل خرید می توانند از خرید محصولات واقعی و اصل اطمینان حاصل نمایند.

مدولاتور FTE

 

آمپلی فایر FTE

 

پریز FTE


مزیت شرکت هاتف الکترونیک علاوه بر ارائه محصولات اصل Fte Maximal در چیست ؟

 


   از جمله مزیت های شرکت هاتف الکترونیک هوشمند به عنوان نمایندگی رسمی شرکت FTE Maximal اسپانیا علاوه بر ارائه محصولات اصلی، ارائه راهکار هایی است که با ارائه پروپوزال دقیق و مشخصات فنی به همراه محصولات خود ارائه می کند.
راه کار های شرکت هاتف در این زمینه از مشاوره های قبل از راه اندازی پروژه شروع و با ارائه راهکار به صورت پروپوزال ادامه خواهد یافت و پس از تایید مشتری و یا همکاران گرامی، از آنتن روی پشت بام تا پریز انجام شده و بهترین خروجی ممکن به کارفرما محترم تحویل خواهد شد.