فست فود و رستوران ها

دیجیتال ساینج رستوران و فست فود

ملاک انتخاب یک رستوران برای شما چیست ؟ آیا زمانی که هنوز از غذاهای یک رستوران یا فست فود نوش جان نکرده اید و از کنار آن عبور می کنید, چیزی به غیر از طراحی داخلی و دکوراسیون مناسب و البته تمیزی آن مجموعه نظر شما را جلب می کند ؟ استفاده از سیستم های دیجیتال ساینج در فست فود ها و رستوران ها می تواند مزایای زیادی را به آن مجموعه اضافه کرده که باعث رضایت مشتریان در هنگام تصمیم گیری, خرید و صرف غذا خواهد شد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

تاثیرات Digital Signage در بهبود فروش در رستوران و فست فود ها


زیبایی و جلب مشتری :


یکی از بزرگترین تجهیزاتی که در یک رستوران یا فست فود برای مشتریان جلب نظر می کند, استفاده آن مجموعه از یک منو دیجیتال به افکت های گرافیکی جذاب می باشد که این امر نه تنها برای ورود محتوا جدید و تغییرات احتمالی, دست مدیر آن مجموعه را باز می گذارد بلکه باعث جلب نظر مشتریان توسط عکس های با کیفیت از غذاها و افکت های خیره کننده تصویری خواهد بود.



ویرایش آسان محتوا :


صاحبان رستوران و فست فود ها می توانند با استفاده از سیستم های نمایش هوشمند به راحتی محتوا منو غذایی خود و قیمت هایشان را با تلفن همراه و یا وبسایت خود تغییر دهند و یا تغییرات مد نظر خود را در عکس غذاها و افکت های موجود اعمال نمایند و منو مجموعه خود را به روز و زیبا و شیک نگه دارند.



پخش فیلم و کانال های تلوزیونی :


سیستم های نمایش هوشمند شرکت هاتف قابلیت نمایش آنلاین شبکه های تلوزیونی به صورت تمام صفحه و یا گنجاندن آنها در قسمتی از صفحه در کنار تبلیغات و یا منو غذایی رستوران و فست فود ها را خواهند داشت و آن رستوران را به بهترین مکان برای جمع شدن دوستان و تماشای یه مسابقه ورزشی حساس تبدیل خواهد کرد.


درآمد زایی :


تبلیغات و اسپانسرینگ همیشه در رستوران و فست فود ها از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است, سیستم های نمایش هوشمند می توانند با ایجاد جذابیت بیشتر برای تبلیغات عرضه شده در این محیط های پر رفت و آمد باعث بیشتر شدن شانس دیده و شناخته شدن محصول و یا خدمات مورد نظر شده و باعث درآمد زایی بیشتر آن مرکز بشوند.